Car 54, where are you ?

mijn motor loeide hard
het bandenrubber kwijnde
die situatie, zo benard,
kwam maar niet aan zijn einde

een veertigtonner dreigde
zijn bumper in mijn rug
twee zware Harley’s neigden
mij naar die ophaalbrug !

een zwaailichtende Porsche
trachtte me links te ritsen
en uit hun helicopter
zag ik de kogels flitsen !!

 ik scheerde wat ik kon
doorheen de bocht bergaf
een molen vol beton
kwam frontaal op me af

ik riep “God sta me bij !”
mijn moed begon te zakken
tot ik … met een ruk opzij …

de kermisflosj kon pakken  🙂

 

 

Geef een reactie

