Meester en Slaaf

je snoert me het leder om het hoofd
maar ik verzet me gewild niet

je beveelt me schel en snauwend
maar ik discuteer absoluut niet

je duwt me onzacht voort
ik ga waarheen je me gebiedt

je behandelt me als een slaaf
ik hou van een meester met pit

je laat je zweepjes  knallen
maar er is niets waarvan ik verschiet

je dwingt me met folterende pijn
toch wil ik dat je me niet ontziet

je bindt me aan een ring
en ook dat bevecht ik niet

je opent je doos vol klemmen en tangen
ik bespied benieuwd je trukenkit

je besmeurt me met een witte gel
ik ril van deugd terwijl je giet

je schuurt me ruw en krabbend
ik denk dat ik hevig geniet

je ontvet me met een sponsje
ik voel me stilaan fit

je kletst me plagend de benen
en ik verlang al naar de rit

plots ontruk je me de nagels
maar ik gil helemaal niet

je schroeit me met heet metaal
maar ik voel de pijn niet

je slaat me ruw en vierkant
en toch beluister ik kalm je lied

je mept me als beloning
en bevrijdt me van ketting en bit

je laat me bedroefd achter
en ik dank je ….

… je was een goede smid !

Geef een reactie

